Respect

Conceptul/brandul „Respect” face parte din patrimoniul de copyright al grupului CommWorld, fiind, de altfel, rezultatul şedinţelor de creaţie din cadrul Creative Camp, din Emsdetten, Germania, în vara lui 2008.

Prin acest concept de comunicare, CommWorld aduce un răspuns necesităţii existenţei unui cod social în operarea agenţiilor de publicitate. Aceasta se traduce nu numai în implicarea în proiecte de impact social din partea acestor agenţii, ci şi într-o întreagă conduită ghidată de respect, în raport cu proprii angajaţi, cu clienţii, cu vecinii, cu grupul social din care fiecare face parte.

Contribuţiile a nouă membri din patru ţări - Julia Middelmann, Hildegard Wellen si Thomas Börgel (pro-art, Germania), Jacob Thomsen (727, Danemarca), Joenhy van den Berg (Cooks, Olanda), Vera Ungureanu şi Liviu Ungureanu (Heat, România), Mihkel Ronk şi Romer Laidsaar (Kala Ruudus, Estonia) – au dus la cristalizarea conceptului potrivit căruia cel mai onest şi sustenabil mod de a face afaceri trebuie să includă ideea responsabilităţii sociale. Facem, deci, din respect, motivaţia naturală a existenţei relaţiilor de afaceri.