11 noi membri la IAA România

[Comunicat de presă IAA România, 17 octombrie 2006]

Prin adeziunea a 11 noi companii, asociaţia International Advertising Association a ajuns la reprezentativa cifră de 102 membri. În toţi cei 13 ani ai săi de activitate, IAA România a desfăşurat alături de membrii săi proiecte menite să ridice standardele şi practicile din industria de publicitate din România. Printre proiectele desfăşurate de IAA în ultima perioadă se numără: reducerea taxei pentru utilizarea locurilor publice pentru filmare în Bucureşti, revizuirea Legii Cinematografiei şi a Codului Audiovizualului. De asemenea, a consiliat Primăria Municipiului Bucureşti în discuţiile referitoare la deciziile din domeniul publicităţii şi ale panotajului stradal, a demarat proiectul Şcoala IAA – un program de educare în comunicarea de marketing care va întruni toate standardele profesionale internaţionale ale industriei de comunicare.

Cei mai recenţi membri ce au aderat la IAA România sunt companiile: BRAU UNION România, Brand4Brands, Global Media, Tandem Film Production, Well Done Communication, MisticMedia, Heat Advertising, Media Consulta, The Marketer Magazine, Photoland şi United Media Corporation.

Membrii International Advertising Association fac parte din reţeaua mondială de profesionişti ai fiecărui sector al industriei comunicării de marketing. Printre aceştia se gasesc:

  • Advertiseri
  • Agenţii de publicitate
  • Companii de media
  • Companii de BTL
  • Companii de marketing direct
  • Case de producţie de film
  • Companii de outdoor [...]

IAA este o organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicării de marketing - de la clienţi şi agenţii de publicitate, până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de tari.

In România, IAA reuneşte peste 100 de companii, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii şi agenţii de publicitate. Rolul său este să promoveze în România standardele internaţionale recunoscute în domeniul publicităţii.