Ciucaş continuă "Programul de răcorire globală"

[Comunicat de presă Ursus Breweries, 12 septembrie 2007, www.iqads.ro]

Ciucaş continuă, până pe 15 octombrie, seria de acţiuni proactive menite să combată o problemă serioasă, de interes global! "Programul de răcorire globală Ciucaş" a pregătit pentru iubitorii de bere de la munte peste 7.000 de premii răcoritoare, în valoare totală de 441.000 RON. Campania de promovare, lansată la începutul lunii august şi desfăşurată la nivel naţional, îl are în prim plan pe bine-cunoscutul cerb Cornel. Prietenul iubitorilor de aer curat şi distracţie la munte afişează, de data aceasta, aerul unui cercetător, preocupat constant de combaterea efectelor temperaturilor ridicate asupra subiecţilor umani.

Pornind de la problema identificată mai sus, Ciucaş vine cu soluţii ingenioase, gândite de Cornel "la rece", care oferă o perspectivă nouă, detaşată, asupra lucrurilor. Cornel plănuieşte să scadă temperaturile cu 5.000 de baxuri de bere Ciucaş, 2.000 de kituri de răcorire globală Ciucaş, constând într-o pălărie de soare, o geantă frigorifică, o insignă şi două sticle de bere Ciucaş la PET de 2L. Cel mai norocos participant la promoţie va fi "răcorit" cu o cabană la munte, chiar în zona din care provine Ciucaş – Munţii Ciucaş, Piatra Craiului.

Mecanismul promoţiei este unul extrem de simplu, premiile fiind de tip câştig instant. Consumatorii care găsesc sub capacele de bere Ciucaş la 0.5 L (ambalaj de sticla) şi berea Ciucaş la 2l (PET), una dintre inscripţiile Bax Bere, Kit de răcorire globală sau Cabană, trebuie să apeleze 021.308.09.91 pentru a afla mai multe detalii despre modul în care pot intra în posesia premiilor. Ineditul campaniei constă în faptul că marele căştigător poate alege fie să primească premiul cel mare, constând într-un teren cu suprafaţa cuprinsă între 300 – 500 mp, în zona Braşovului (munţii Ciucaş, Piatra Craiului) pe care va fi construită o cabană, fie contravaloarea acestuia, în lei noi (165.000 de RON).

"Promoţia a fost concepută în spiritul valorilor pe care le reprezintă Ciucaş: relaxarea, calmul, chiar şi în condiţiile temperaturilor extrem de ridicate, înregistrate la nivel global în ultima vreme; este un brand de încredere, care vine cu soluţiile potrivite combaterii temporare a acestei probleme; are un mod original de a le identifica – Cerbul Cornel a pregătit kit-uri de răcorire şi ofera drept premiu o cabană", a declarat Andreea Bârsan, Brand Assistant Ciucaş.

Promoţia este susţinută de un spot TV, care va rula pe principalele posturi TV naţionale, precum şi de acţiuni şi materiale informative expuse la punctele de vânzare. Agenţiile care au colaborat la dezvoltarea campaniei Ciucaş au fost: Gavrilă&Asociaţii pentru activităţi de tip ATL, Heat Advertising a acoperit partea de BTL şi implementarea, media a fost asigurată de Zenith Media, iar acţiunile de PR au fost efectuate de agenţia Nicola Porter Novelli. [...]

Ciucaş face parte din portofoliul de mărci al URSUS Breweries alături de: Peroni Nastro Azzurro, URSUS, Timişoreana, Stejar şi Pilsner Urquell.

URSUS Breweries, subsidiară a SABMiller plc, este al doilea mare producător de bere din România, cu o cotă de piaţă de 24% (conform MEMRB). Compania, cu sediul în Bucureşti, deţine 4 fabrici de bere în Cluj-Napoca, Timişoara, Buzău şi Braşov şi peste 1.300 de angajaţi.

SABMiller plc este unul dintre cei mai mari producători de bere din lume, cu facilităţi de producţie sau acorduri de distribuţie în peste 60 de ţări de pe 6 continente. Grupul deţine mărci de bere premium internaţionale cum ar fi: Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro şi Pilsner Urquell, precum şi o gamă excepţionala de mărci locale situate în poziţia de lideri de piaţă.

În afara SUA, SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola.

Compania SABMiller plc este cotată la bursele de valori din Londra şi Johannesburg.