"Descoperă comorile de sub capacul Ciucaş"

Ciucaş a premiat "exploratorii" promoţiei naţionale "Descoperă comorile de sub capacul Ciucaş"!

[Comunicat de presă Ursus Breweries, decembrie 2008]

Bucureşti, decembrie 2008 – Ciucaş a încheiat cu succes cea de-a doua promoţie naţională, intitulată „Descoperă comorile de sub capacul Ciucaş”. Dacă anul trecut spiritul brand-ului a fost tradus prin „Programul de răcorire globală”, în 2008, cerbul Cornel a ascuns comori sub capacele sticlelor de bere Ciucaş. Iubitorii de bere Ciucaş au avut la dispoziţie 3 luni în care să „sape” după comori, iar cinci exploratori norocoşi au găsit cele cinci premii în valoare de 10.000 de euro! Câştigătorii marelui premiu sunt: Mihai Busuioc (Vaslui), Marian Frăţilă (Roşiorii de Vede), Cornelia Precup (Zalău), Dumitru Titu (Piteşti) şi Daniel Ioan Duma (Arad).

Promoţia a debutat pe 15 septembrie a.c. şi s-a încheiat la data de 15 decembrie 2008. Premiile puse în joc au constat în produse – 5.000 de baxuri de bere, cuprinzând 6 sticle de 2L PET, precum şi în bani – cele 5 premii în valoare de 10.000 de euro amintite mai sus. Sub fiecare capac al unui produs participant la promoţie, cumpărătorii au putut regăsi mesaje corespunzătoare premiilor acordate, însoţite de codul de securitate.

"Suntem deja la cea de-a doua mare campanie promoţională la nivel naţional. Ca şi în 2007, anul acesta ne-am dorit să reinventăm spiritul montan pe care brand-ul Ciucaş îl reprezintă, aşa că am venit cu ideea de a ascunde comori sub capacele de Ciucaş. Ne bucurăm că berea noastră a ajuns în casele românilor şi că, de Sărbători, am reuşit să facem fericite câteva persoane", a declarat Andreea Bârsan, Junior Brand Manager Ciucaş.

Campania a fost promovată pe parcursul celor trei luni prin spot TV ai cărui protagonişti au fost celebrii folkişti reprezentativi pentru marca de bere: Nicu Alifantis, Mircea Baniciu şi Mircea Vintilă, dar şi prin POSM-uri. Conform regulamentului oficial al concursului, au fost acceptate ca participanţi numai persoanele fizice, cu vârste de peste 18 ani (împlinite până la data de 15 septembrie 2008) şi cu domiciliul stabil în România.

Consumatorii şi fericiţii câştigători au avut la dispoziţie linia informativă a companiei (021.308.09.91), la care au putut suna cu tarif normal, de luni până vineri, între orele 9:00 şi 20:00, pentru a anunţa faptul că se află în posesia capacului câştigător, împreună cu datele personale. Linia a fost deschisă pe toată durata promoţiei, cu excepţia sărbătorilor legale. Regulamentul concursului a fost disponibil gratuit celor interesaţi pe site-urile: www.infopromotii.ro şi www.bereciucas.ro, pe toată durata campaniei promoţionale. Agenţiile implicate în această campanie au fost: Gavrilă&Asociaţii pentru creaţie, Heat Advertising pentru implementarea promoţiei la nivel naţional, Zenith pentru media şi Nicola Porter Novelli pentru componenta de PR.