ADN-ul Astral Telecom

[Comunicat de presă Heat Advertising, Bucureşti – 21 aprilie 2004]

Heat Advertising a conceput şi realizat standul Astral Telecom – unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii integrate de comunicaţii – pentru CERF 2004, manifestare care se desfăşoară în perioada 20 – 24 aprilie. Proiectul a fost obţinut, al doilea an consecutiv, de către Heat Advertising în urma câştigării licitaţiei organizate de Astral Telecom la sfârşitul lunii martie 2004, ca dovadă a efortului continuu al agenţiei de a înţelege personalitatea şi nevoile reale de comunicare ale mărcilor pentru care lucrează.

Gândit ca o expresie metaforică în spaţiul tridimensional a sloganului Astral Telecom/"Creat să evolueze", standul realizat de Heat este creat să participe la evoluţia relaţiei dintre marcă şi segmentul căruia se adresează printr-o comunicare cât mai deschisă, cât mai completă. În termeni vizuali, proiectul preia elemente simbolice ale noţiunii de evoluţie, delimitând semnificativ spaţiul standului.

Cornelia Guşă – Manager Relaţii Publice Astral Telecom: «Heat Advertising nu este numai compania care a câştigat licitaţia pentru realizarea standului nostru la CERF doi ani la rând. Este compania care a demonstrat, într-adevăr, că ştie să relaţioneze cu o marcă în domeniul serviciilor în comunicaţii şi că îi poate adăuga valoare prin consistenţă, coerenţă şi creativitate.»

Cornel Latiş – Director General Heat Advertising: "Am dezvoltat conceptul standului Astral cu convingerea că, prin toate mijloacele - de la lumina folosită, la detaliile de execuţie - şi suporturile de comunicare – video, audio sau print, trebuie stabilită şi consolidată relaţia emoţională dintre marcă şi consumatorii categoriei. Este un principiu pe care îl aplicăm tuturor proiectelor pe care le dezvoltăm, fie ele BTL sau ATL."