Presă

Iulie 2009: Heat Advertising a răspândit Magia Aromelor de la Knorr


Heat Advertising a marcat o nouă etapă a colaborării de succes cu Unilever South Central Europe, prin implementarea, la nivel naţional, a campaniei de sampling "Knorr Magia Aromelor". >>> detalii

Iunie 2009: "Heat Advertising lansează www.heat.ro"


Heat Advertising marchează împlinirea a opt ani de activitate pe piaţa de publicitate din România, aducând în atenţia clienţilor, partenerilor şi prietenilor săi noul website, www.heat.ro... >>> detalii
Heat

Decembrie 2008: "Descoperă comorile
de sub capacul Ciucaş"


Ciucaş a încheiat cu succes cea de-a doua promoţie naţională, intitulată "Descoperă comorile de sub capacul Ciucaş". Dacă anul trecut spiritul brand-ului a fost tradus prin "Programul de răcorire globală" >>> detalii

Noiembrie 2008: LeasePlan România
Un an de succes pe piaţa românească


LeasePlan România a aniversat un an de activitate pe piaţa românească. Evenimentul, organizat de Heat Advertising şi regizat de Beatrice Rancea, a avut loc în sala Terra Grand Ballroom a hotelului Parc şi a...>>> detalii

Septembrie 2007: Ciucaş continuă "Programul de răcorire globală"


Ciucaş continuă, până pe 15 octombrie, seria de acţiuni proactive menite să combată o problemă serioasă, de interes global! "Programul de răcorire globală Ciucaş" a pregătit pentru iubitorii de bere de la munte >>> detalii

Octombrie 2006: 11 noi membri la IAA România


Prin adeziunea a 11 noi companii, asociaţia International Advertising Association a ajuns la reprezentativa cifră de 102 membri. În toţi cei 13 ani ai săi de activitate, IAA România a desfăşurat >>> detalii

Ianuarie 2006: "Sunsilk" şi "Untdelemn de la Bunica" – programe naţionale prin Heat Advertising


Heat Advertising a încheiat anul 2005 în forţă, Sunsilk şi Untdelemn de la Bunica fiind două dintre mărcile pentru care agenţia a dezvoltat şi implementat campanii de promovare directă. >>> detalii

August 2005: www.circumterra.ro = în jurul lumii..cu vele..solitar..fără escală


Heat Advertising se alătură eforturilor skipper-ului Sorin Drugan în încercarea sa de a face înconjurul lumii pe apă, solitar, fără escală, pe un traseu omologat.>>> detalii

Iulie 2005: "Parliament" - petrecere de excepţie [în "Jurnal monden" de Floriana Jucan]


Petrecerea pe care Philip Morris a organizat-o pentru lansarea brand-ului "Parliament" a fost de excepţie. De la locaţie până la invitaţi. Nu ştiu cum sunt ţigările Super Slims, pentru că nu le-am încercat, >>> detalii
parliament.png, 15kB

Iunie 2004: Împreună pentru mai multe cărţi în şcolile României


În 23 iunie 2004, a fost lansat oficial, în cadrul unei conferinţe de presă organizată la Biblioteca Centrală Universitară, programul "Cărţi pentru şcoli", iniţiativa SC Johnson WAX (SCJ), >>> detalii

Iunie 2004: Heat Advertising adaugă volum cu Sunsilk Volume+


Heat Advertising a coordonat, în perioada 25 martie - 1 iunie 2004, implementarea în teren a acţiunii Sunsilk Volume+. Desfăşurată simultan în 50 de oraşe, campania a facilitat dialogul direct >>> detalii

Iunie 2004: Heat Advertising crede în valoarea adăugată


Heat Advertising a fost înfiinţată în anul 2001, cu o echipă de 6 oameni şi cu capital 100% românesc. Agenţia de publicitate ce oferă servicii complete de comunicare (TTL - through the line) se poate mândri în primii trei ani de activitate cu un portofoliu de clienţi >>> detalii
Heat

Aprilie 2004: ADN-ul Astral Telecom


Heat Advertising a conceput şi realizat standul Astral Telecom – unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii integrate de comunicaţii – pentru CERF 2004, manifestare care se desfăşoară în >>> detalii

Martie 2003: "Noapte bună" Voltaj


Voltaj a început luna martie 2003 cu o extraordinară premieră. Videoclipul noului single extras din albumul "424", piesa "Noapte bună", a debutat în data de 3 martie pe MTV România.>>> detalii